Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Πικραμμένος: Να πάει μέχρι τέλους η έρευνα για να παραδοθώ άσπιλος στην κοινωνία

Πικραμμένος: Να πάει μέχρι τέλους η έρευνα για να παραδοθώ άσπιλος στην κοινωνία
Κατηγορηματικός ότι δεν είχε καμία ανάμειξη στην υπόθεση Novartis εμφανίστηκε ο πρώην πρωθυπουργός Παναγιώτης Πικραμμένος, ζητώντας να πάει μέχρι τέλους η έρευνα, ώστε να παραδοθεί άσπιλος στην κοινωνία.

Διαβάστε επίσης

Ο κ. Πικραμμένος που διατέλεσε υπηρεσιακός πρωθυπουργός για 35 ημέρες, χαρακτήρισε ψευδείς, ανυπόστατες και απαράδεκτες τις κατηγορίες που του αποδίδονται στις 8 μόλις γραμμές της κατάθεσης του προστατευόμενου μάρτυρα με την κωδική ονομασία «Αικατερίνη Κελέση» και δήλωσε οργισμένος, αγανακτισμένος και απογοητευμένος.
«Δεν χειρίστηκα καμία υπόθεση Novartis ούτε εγώ ούτε η υπηρεσιακή κυβέρνηση που ήμουν πρωθυπουργός», τόνισε και πρόσθεσε πως ποτέ δεν δόθηκαν χρήματα σε φαρμακευτική εταιρεία, αλλά στον ΕΟΠΥΥ και στα νοσοκομεία, πάντα σύμφωνα με όσα προβλέπονται από το νόμο και με βάση τις δυνατότητες του προϋπολογισμού.
«Διερωτώμαι πώς μπορεί ακόμη και ο πιο κακόπιστος να θεωρεί ότι προώθησαν την ταχύτερη καταβολή χρεών προς τη Novartis», είπε καταχειροκροτούμενος από τη ΝΔ. «Υπηρέτησα 40 χρόνια τη Δικαιοσύνη… Πείτε μου, έχει ακουστεί ποτέ ο οποιοσδήποτε υπαινιγμός σε βάρος μου; Ποτέ κι από κανέναν… Θα περίμενα μεγαλύτερο σεβασμό στο πρόσωπό μου γιατί πάλεψα να κρατήσαμε τη χώρα όρθια», σημείωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ. ΤΩΡΑ.GR

Εμετική αγόρευση από τον Φλωρίδη!

  28|03|2024 | 13:07 Ο υπουργός Δικαιοσύνης Γ. Φλωρίδης Ο υπουργός Δικαιοσύνης υποστήριξε με χυδαίο υβρεολόγιο στη Βουλή ότι η αντιπολίτευσ...